Lördag

Nåja det blev inte så mycket oväder och snö som jag trodde. Men nu är det kallt igen. Hu. -15 grader, och kallare kommer det bli. Det räcker nu tack!

Idag har vi haft besök av J och A som varit i det stora landet i väst i 3 veckor, dom hade med sig en jättesöt tröja till Emilia :) Som hon såklart vägrade prova, men det ger väl med sig med tiden...



Sen har jag och E varit och rantat. Först hälsade vi på hos faster K, min faster alltså. 'Moster' J var där också. Pigan trivdes med fika och en massa leksaker som faster hittat i nån gömma. :)

Sen ringde mamma/mommo och sa att det fanns mat så vi for dit och åt, det var gott. Fast E var itne så pigg på mat. Kan det bero på fikat? :P
Ett tag senare kom även busiga tant T och hälsade på där.

Full rulle idag med andra ord. Emilia har nyss somnat så jag hoppas på att hon sover gott i natt. Hoppas hostan håller sig borta också.

Nu ska jag nog sätta mig och knåpa med mina juveler, fast det är ju lätt att fastna här.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0