Magsjuka dag 2

Idag har pigan varit piggare. Dock väldigt dålig i magen och har ingen matlust. Har knappt fått i henne nån vätska på eftermiddan heller. Inte ens välling! har förskt med allt, nyponsoppa, blåbärssoppa, vatten, juice och den kära vällingen. Lyckades lura i henne lite vatten iaf, hon fick dricka från mitt glas och vi tog varannan klunk.
Var in till henne nyss, hon skruvar lite på sig och smackar. Säkert torr i munnen också.

Usch för magsjukor. Men vi andra har klarat oss än så länge. Peppar peppar...

Idag åkte iaf alla tomtar och granen fram. Mysigt! Fast jag hittat inte en av mina finaste tomtar. Var tusan den kan vara vet jag inte. Den som jag pratade om precis innan jag skulle pynta. Typiskt!

Nope. Nu började filmen jag höll på kolla igen.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0