Morgonstund

Vad är det med klockslaget 6.22? Lilldonnan i huset har vaknat då flera dagar i rad. Mamman i huset var trött då.
Nu börjar jag vakna till.
Snart ska vi till dagis och jag på jobb, men jag har ontontont i min handled igen. Har jobbat för mycket med liftburna personer som ska sättas och lyftas och dras i bra läge. Hoppas jag klara mig från fysiskt tungt arbete idag då. Annars vete tusan...då är jag antagligen sjukskriven i morgon, och det vill jag helst undvika.

Måste iväg med mitt schema till bemanningsenheten nu på fm också eftersom jag gått ner i tid, och det schemat ska vara klart helst igår. Jag fick schemat igår så jag har suttit och klurat på det igår. Fick nog ordning på det, men sen ska det godkännas också.

Nu orkar jag inte skriva mer med vänster...
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0