Påskledig

Nu är vi i tidno. Igår åkte vi direkt efter att jag hämtat Emilia från dagis. Jag hade ju tänkt ta friskvård och vårda oss iväg hit lite tidigare, men gårdagen var allt annat än lugn- det var inte mänskligt. Nåja, jag lever och det är såå skönt att denna arbetsvecka är över. Nu bara ta det lugnt!

Jag och Emilia sover nere med fammo eftersom det är fullt på övervåningen. Men det är ganska skönt att slippa trappen. Vi har ju bäddat soffan och extrasängen till oss. Men vi har sovit på lilla extrasängen båda 2 hela natten. Jag skulle ju flytta över henne sen, men jag slocknade som ett ljus jag med. Zzzz...
Idag är jag lite stel.

Tog med min dator hit, pappa har ju trådlöst så jag kan nörda heela helgen ;P

Nu dags att ta hand om barnet i mitt liv.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0