Ledig dag

Härligt. har ju inte varit hemma på en ledig dag sen den sista juli. Jobbade alla vardagar förra veckan, sen åkte vi till Tidno där vi umgicks med C och M som var där från stockholm och såklart tidnofolket. Där plockade vi blåbär och åkte lite båt. Och åt och åt och åt. ;) Kom hem på söndag och sen jobb mån-ons.

Senare idag blir det loppis och fikadejt med D, roligt att lära känna nya människor! Undra om mommo vill vara en stund med pigan? Så man får lite lugn och ro.
Ikväll blir det afropass också. Skönt att komma igång med träningen. Jag har grym träningsvärk sen lite hemmaträning i tisdags. Tog friskvård och skulle på gymmet, men det var ju sommarstängt, så jag snörade på mig skorna och tränade här hemma, går ju kanon så länge ingen är hemma, då ids jag inte och känner mig lite fånig.

Det jag skulle berätta med detta inlägg var ju egentligen att jag beställt 140 kilo kärlek!



HEMNES byrå och vitrinskåp och ett LACK-bord från IKEA.

Har ju bordet sen tidigare men i ek och det är jätteslitet och jag är spyless på ek. Sen är det bara hitta nån ny tv-bänk av nåt slag och en ny soffa. Eller först och främst hitta lite pengar till det.

Nu har jag en rastlös piga här som trycker på alla knappar så jag får avsluta. Återkommer med lite bilder från helgen  och sånt senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0