Nedvarvning

Sitter och varvar ner efter jobbet, har jobbat till halv 10 idag, hoppade direkt i duschen eftersom det varit mindre trevliga händelser på där idag.
Och min jobbtunika blev nersölad av dressing på väg till jobbet, för någon hade inte satt in den i en påse som jag sa. Fick ha mina egna kläder :(
Behöver fler jobbarkläder. Give me!

I morgon har jag förmiddag, ganska skönt. Börjar dessutom 8 och slutar redan halv 4, ska försöka ta friskvård också, vet dock ännu inte var jag ska.

Pigan sover hos mommo, så jag får sova ända till 07 i alla fall. Fick ju dock sova till 8 idag, men hon har haft några 'Gomorron kl 06'-dagar innan det.  Hoppas ändå hon sover länge så mamsi får sova.

Nä. Nu kallar sängen, känner mig inte riktigt skärpt här.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0