Kan själv!

Jag har kommit fram till att Emilia får klä sig lite hur hon vill, bara kläderna är lagom för temperaturen. Försöker ju styra in henne på det jag tycker så det inte ser allt för knasigt ut. Idag fick hon fria tyglar. Orkade bara inte...
Fast vid gummistövlarna satte jag stopp. Men pigan var nöjd och glad och sa 'Mia diin'. (Emilia fin)

Kommenterar inte heller att hon är sååå fin osv, för då blir hon tvärtemot och jag försöker minimera tjafset här hemma. Har ju flera jättefina kläder som hon totalvägrar ens prova eftersom jag sagt 'Åh dom här äär ju sååå fina!' och liknande. Bättre att hålla låg profil, bara sätta på kläder (ibland funkar det) eller lägga dom längst fram i garderoben så hon får 'välja' själv, haha. Men oftast blir det nåt annat.  

Dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0