Hemma äntligen

Jobbat. Hämtat från dagis. Sprungit på stan, shoppat. Gått på skobutik me Emilia, skulle kolla foppisar. Vi kivades och trotsade så det slutade med att mobilen blev kvar i butiken, eftersom jag fick nog, tycker man kan bete sig i affärer, så jag bar ut lilla fröken och gick hem. Utan skor (och telefon).

Gick sen tillbaka själv och hämtade telen.

Åt sallad, i denna värme orkade vi inte med varm mat. Sedan förbi dollar och till svärmor/fammo och fikade. Huj, helt slut nu.

Hade ju lagat köttfärssås i gårkväll, bara för att jag tagit fram och den skulle bli dålig annars, men den lämnade jag ju på spisen över natten. Smart verkligen!

Nej, lilla fröken är ännu uppe och skuttar. Läggdags för länge sen. Ska fixa henne i säng sen slappa, eller städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0