Hundattack

Min lilla älskling höll på bli hundmat idag. Vi var på Strandcafét och fikade, gick sen och skulle titta på vattnet, men då var det en kärring med två hundar som badade (kärringen badade inte) och så fort dom fick syn på Emilia sprang dom emot och började hugga efter henne. Jag tog upp henne i famnen, så högt jag bara kunde och dom hoppade och hoppade.
Som tur var blev det bara en reva i byxorna.
Fy fan säger jag bara. Då var man själv i chock och ville bara få Emilia i trygghet, annars hade då kärringen fått höra. Och polisen.
Jävla hundjävlar! Nu kommer säkert Emilia bli mer hundrädd. Vi som skulle på hundutställning i helgen, det är väl bara skippa. Blir jippot i svanparken om det är fint väder i stället.

Nåväl. Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar innan min semester+ föräldraledighet. Jihoo! Har dock lite små-ångest över att jobba de här sista dagarna. Rädd för magsjukor. Vill inte dra hem nåt sånt då vi ska på semestertripp på söndag.
Men det vore väl fan om det skulle komma nu va?

Nog med sånt där tråkigt.
Här kommer en så söt bild från kalaset vi var på i måndags hos tremänning (?) Nova. Småtjejerna var så goa med varann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0