I stugan

Nu är långledigheten över snart. Sista dagen av 4 idag. Men det känns inte som att jag varit ledig så länge för jag har haft sån huvudvärk i flera dagar och mått småilla, om det då berodde på huvudet eller om det varit psykiskt. Jobbat i magsjukeland i veckan, så den oron fanns ju. Men vi verkar ha klarat oss. Tack och lov eftersom vi är i stugan utan toa.

Bär av hemåt i eftermiddag. Lite trist att jag mått som jag mått och att vädret varit sisådär. Åska o spöregn igår samt storm och idag blåser det fast inte alls lika mkt. Så lite har vi kunnat vara ute och sparka boll. Grillat lunch idag också.
Nu önskar jag mig ett sovande barn så ska jag också lägga mig, har bara sovit 5 timmar i natt. Jag kollade film till efter 12 och pigalisa vaknade 06. Jippiejej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0