Aaaaw

Nyligen hemkommen från jobbet. Där var det semmelfika på eftermiddagen, och jag som var hungrig -jodå jag smäller i mig en hel semla OCH en hel kopp kaffe.
Vad magen tyckte om det?
Sväller upp som en ballong och gör aajajaj. Jag blev bestraffad för mitt lilla snedsteg direkt! Något bättre nu. Men jag var vrålhungrig när jag kom hem så jag har kalasat på rostmackor, vågade inte äta chili con carnen jag hade med till middag.

Nej nu soffläge och kolla gårdagens avsnitt av fam annorlunda och kanske En unge i minuten ( nåt nytt förlossningsprogram)

Dagens självporträtt:



Natti

Kommentarer
Postat av: Falkellinor

Incredible site!

2011-12-02 @ 08:02:49
URL: http://falkellinor.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0