Gårdagen

Bowlingturneringen. Hur gick det då? Av 36 lag som medverkade kom vi 'Team Vileda' TVÅA!!!!! Vi var ganska nära vinst också. Men det gick ju över förväntan i alla fall! Vi vann varsin smörgåsgrill. Vilken uppskattades av R i alla fall och är redan testad.
Såhär fina var vi. ( Kamouflerar brudarna eftersom jag inte frågat om dom vill vara med här)



Visst var det roligt med lite galej. Dock var det lite tjafs. Och huvudet har känts väldigt tungt idag, så det där med partajande är inget jag tänker ägna mig åt så ofta.

Snart ska jag iväg till S och hämta halva mitt liv som är kvar där sen igår. Allt från hårklämmor till bilen.

Ska jag göra min bebis klar för sängen innan dess.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Nicklasalisha

Great site keep up the good work

2012-01-16 @ 08:25:41
URL: http://nicklasalisha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0