Minus

Igår var det en vecka sen jag verkligen startade mitt 'nya liv'. Haha känns lite uttjatat. Nåväl.

Har ju som sagt minskat rejält på kolhydratintaget, samt tränat och gjort plankor, vägde och mätte mig igår och måttbandet visade ca -2 cm och vågen ca - 1,5 kg.
Mycket angenämt!
Idag ska handlas mer bra matvaror. Har ju inte ätit mjukbröd på 2 veckor, men tänkte jag skulle baka eget så kallat LCHF-bröd.

För övrigt ska jag och bästa T ut på stan (röda korset) och leta utstyrsel till helgens bravader. Ska försöka få bild på snyggingarna sen. Som jag ska försöka lägga ut här är ju lite dålig på bilder. Oftast för att jag inte orkar föra över från kameran OM jag kommit ihåg att fota för det första.

Jag måste även gå till Skogörans och kolla på dom där dösnygga skorna -pumpsen- jag trånat efter i veckan  men 36 var lite trånga och 37 var som 38:or kändes det som.  Man tycker ju att om 36 är små i stl så borde ju även 37 vara det och då borde de passa mig. Ska höra om dom har andra exemplar i lager, ifall det skulle vara nåt fabrikationsfel.
Håller tummarna för det!
Har ju inte köpt partyskor sen 2007 typ. Så nu behöööver jag ju det.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0