Shopping

Nu har jag handlat på internät.
Lilla pigan vill oftast inte gå på pottan, det är stora toan som gäller, men eftersom benen är lite korta så brukar donnan sitta alldeles på kanten och det resulterar i kiss utanför toan, eller så ramlar hon ner i den.
Detta ansåg jag som en bra investering:


En mindre toasits man sätter ovanpå vanliga sitsen. Från jollyroom.


Och så lite shopping till mig och mitt nya liv:




Såg på nyhetsmorgon där dom pratade om boken helhetsmetoden och det lät intressant just med KBT och matvanor, kände mig aningen träffad när dom pratade om att vissa inte kan hejda sig vid en chokladbit till exempel utan äter och äter, sen nästa dag är suget större än om man avstått. Och så vidare...

Kommer nu inte vara benhård på LCHF´s linje, men någonting åt det hållet och en gnutta sunt förnuft.
Ska testa om detta kanske kan göra min mage bättre. Blir dock ingen riktigt fet mat för mig, det funkar ju inte, det testade jag redan förra året.

Nu lite fix och plock här hemma innan det är dags för dagislämning och jobb.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0