Försummad blogg

Min stackars blogg har blivit lite försummad igen märker jag, men det kan jag nog skylla lite på facebook denna gång.

Idag har jag vabbat iaf, lilla kråkan har kraxat så mkt och varit tungandad och rosslig så det blev ett besök på vårdcentralen. Väl där var hon inte alls lika som hon varit hemma, men läkaren hörde rossel men inget allvarligt, och hon skrev ut mollipect, slemlösande och luftrörsvidgande meducin.
Får se hur det verkar i morgon.

I helgen har vi i alla fall varit på agility. Em´s faster och vovva tävlade och vann nybörjarklassen :) Många grattis!
Em rev hopp-hindrena hela tiden, men klarade slalomen bra. Blev dock utan pris. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0