Tisdag

Sitter och dricker mitt morgonkaffe. Lugnet före stormen. Sen hoppar jag i duschen och sen ska jag laga blodpalt innan jag åker och lämnar E på dagis innan jobbet.

Det blev en miss i planeringen igår. Det var ju då palten skulle tillredas, och jag hann hälla upp blodet och blanda i vatten, sen insåg jag att mjölet inte skulle räcka. Så middagen fick bli varmkorv och makaroner.
Älskling fick handla mjöl innan han kom hem, så nu måste jag görat innan allt blir förstört.

Och idag tänkte jag komma igång med mitt lågkolhydratsätande igen. Har inte riktigt haft ork att planera maten så det har blivit lite si och så med det.
Jaja, palt är väl inte det mest LCHF:iga  men men, såna delikatesser måste man ju få äta då och då :) Men no more mackor å sånt.

Nåväl, bäst att sätta fart här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0