Det klarnar

Velpottan har bestämt sig! Jag ska absolut söka vidare tjänst i resurspoolen. Jag ska bara finslipa lite på mitt CV så ska jag skicka in det hela. Det känns bra. Mestadels pga schema-biten. Det är faktiskt roligt att fara runt. Extra roligt ikväll då ska jag få jobba med min Tessan. ♥
Självfallet har det både för och nackdelar att vara resursare. Men nu blir det (förhoppningsvis) fortsatt jobb i där. Hejaheja!
Var in på chefens kontor idag och hon efterlyste min ansökning, så vi får hoppas att det är ett gott tecken. Men det var 26 ansökningar som kommit in redan.
Håll tummar o tår mina vänner!

Psst!
Jag njuter. Är heeelt ensam hela helgen. Jobbar visserligen eftermiddag men ändå. Resten av tiden ska jag sitta här och uggla. Hoho. (Försöka sy mjukisugglor/tavlor, och kanske en babuschka eller två)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0