Fu

Haft huvudvärk sen igår eftermiddag. Stel i axlar och ont i ögat. Allt känns piss rent ut sagt. Jag som anmält mig till afrikansk dans som skulle börja idag. Och så insåg jag att jag jobbar eftermiddag dom 2 nästkommande torsdagarna. Blä! Då är 3 ggr av 8 borta då. Då känns det inte alls billigt med 350 kr på 5 ggr.
Jag som sällan och aldrig har em på torsdagar.

Jag känner att jag kanske ska ta tag i promenerandet. Det här håller inte. Kroppen håller inte. Jag tar mig inte iväg och träna.


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga va du tycker om den? Bra/Dåligt?



Ha en bra lördag (: Kram

2011-11-19 @ 16:03:53
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0