Lördagkväll

Sitter och väntar på besök, men vetetusan var hon tog vägen. :/


Dagen har i alla fall bjudit på besök hos mami, rensat mina saker från mitt gamla rum. Så nu kan jag betrakta mig som utflyttad hemifrån ;) Nåja, har ju ännu lite saker som jag haft när jag var liten på vinden som Emilia ska ha sen. Som lite kläder och barbies och smålego.

Jag fick en ny telefon också. Jag beklagade mig över att kameran gått sönder i min gamla knapptelefon, hade nån Ericsson cyber-shot nånting. Och frågade Lantti (styvfar :P) om han varit nöjd med sin satio (som han haft för länge sen ) eftersom jag läst att kameran skulle vara bra i den. Någon timme senare kom han hem med en sån, och jag bara gapade. Han hade varit och köpt tillbaka sin eftersom killen som köpt den inte förstått sig på den och bara haft den liggande hela tiden. Den hade till och med skyddstejpen kvar på kameralinsen!

Så jag är glad!
Här kommer en bild jag tagit idag med den. Men man kanske måste fippla med inställningarna. Så mörkt som det ser ut att vara var det inte. Och så verkar den vara ganska känslig för att man rör sig, och min modell är oftast inte still.




Jag är dock mindre glad på min sämre hälft idag. Grr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0