Måndag

Gissa om jag blev chockad när jag vaknade och klockan var 9.34 idag? Har nog aldrig hänt. Dessutom var Emilia rätt tungandad och när hon vaknade började hostan jäklas. Underligt att hon kunnat sova så länge.
Pigis har i alla fall hostat ända tills hon kräkts idag stackarn, varit trött och inte alls haft någon matlust. Så i morgon blir det VAB.

Jag har bara varit hemma med sjukling idag, förutom en sväng på Coop Konsum (domus) för att handla sjuklingmat - nyponsoppa, glass och risifrutti. Och så hämtade jag ut ett HM-paket. Och råkade slinka in på lindex en sväng.

 

Klänning från HM- vet inte om jag kommer trivas. Fin men är det min stil? Kommer jag se ut/känna mig gravid?
Sockorna hittade jag på Lindex, troligtvis kommer jag knöla ner dom till fotknölarna såvida jag inte har stövlar på, älskar dom!

Nånå, nu ska jag titta till lillärtan sen kanske samtala med karlen som bor i v-rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0