Morgon mitt i natten

Kl 03.43 tittade jag på klockan första gången, och då hade tösabiten redan härjat ett tag. Trodde garanterat att hon skulle somna om men det har ännu inte skett i skrivande stund.
Jag har somnat om flera gånger redan, både i sängen och i soffan. Senast i soffan sov jag medan hon hoppade i den, det talar väl för hur trött jag är. Men nu hinkar jag kaffe i stället då hon inte visar tecken på att vilja sova än på länge. Hon hoppar, studsar, målar, pusslar, degar, bygger lego, tittar barnprogram om varannat. Pjuh! Och mamman som bara vill sova. Hon förstår mig inte alls.

Jag har till och med syndat och tryckt i mig en massa socker. Blä! Hoppas jag får till en prommis senare i em, förutsatt att jag fått sova lite idag.

Väntar på paketleverans, jag beställde ju en plattång här för någon vecka sedan. Fick besked att den hade skickats den 5/9 och nu är det ju 13/9, så jag tycker ju att den borde ha kommit, trots att man bor i lappmarkerna. Kommer den inte idag ska jag efterlysa den. Tänk om någon postanställd varit klåfingrig. Huga!
Sen väntar jag även på lite mobiltillbehör som nog kommer vilken dag som helst.




Såhär vill jag se min piga! Kanske i bekvämare ställning dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0