Nedvarvning

Jobbat till 22. Nu nedvarvning innan läggdags- förmiddagsarbete väntar i morgon.

Idag har dock varit en rätt bra dag. Ätit bra (inga direkta onyttigheter) och tränat i hela 30 min! Längtar till måndag när träningstiderna för veckan släpps, då ska jag nog boka in mig på både afro och zumba.

Och till min stora glädje insåg jag att jag är ledig både måndag och tisdag! Hade ställt in mig på att det var jobb tisdag. Nu känns helgen inte lika tungjobbad.
Jag tror nog att jag och pigan ska ta en tur till Tidno om det passar.

Det slog mig även att föräldraledighetsansökan måste lämnas in snart om jag ska vara säker på att få vara ledig till jul, vet bara inte hur många dar jag törs ta. Är ju lite snål eftersom jag vill att dom ska räcka många somrar o jular.



Min lilla jättestora tjej!

Kommentarer
Postat av: fröken v

Ligger sömnlös och grubblar, och blev glad när jag hittade din blogg! Visste inte att du hade en. Håller med ang träning. Inte alltid lätt att hinna klämma in. Hemmaträning är ett stort plus dock! Stor kram!

2011-09-25 @ 01:04:36
Postat av: Sanne

Vad kul att du hittat hit! :) Fast jag är lite periodare, ibland kan det ta läänge mellan inläggen. :/ Jo hemmaträning är bra. Men jag gillar inte att träna hemma när andra vuxna ser på. Inte iaf när jag hittar på egna träningsprogram :P Går bra om det är typ cykel eller crosstrainer.

2011-09-26 @ 00:08:35
Postat av: fröken v

Ja, man känner sig fånig... Jag hade behövt lite hantlar.. jag brukar bara cykla intervaller hemma, plankor, lite rygg och rump lyft och så har jag piltaesbollen till hjälp.. och en yogamatta.. Hade behövt MEEER grejer!!

2011-09-26 @ 23:06:48
Postat av: Sanne

Det enda träningsredskapet jag har är minihandtlar. Annars gör jag en massa gympaövningar med inslag från afron och plankor och sånt. Så det gör jag ju helst inte med publik. ;)

2011-09-26 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0