Sån där powerwalk di kallart

Jodå, en sådan blev det i förmiddags med kära kusin J :) Men det var inte bara trevligt sällskap och motion jag fick, utan även en trevlig vätskefylld blåsa på hälen. Nåja, det är smällar man får ta. 
Det känns i alla fall jäkligt bra att ha varit ute och rört på sig. Jag inbillar ju mig att det är därför jag haft energi att fixa lite här hemma efter jobbet tillåmed. Lite plock/disk/tvätt och omorganisering i nya och gamla förvaringsutrymmen.

På tisdag ca 11.15 kommer jag befinna mig på Sjöparksbadet för att träna lite grann. Hinner det för en gångs skull mellan dagislämning och jobb. :)
Nu är det hårda bud.

Men nu börjar John Blund blir otålig här, så ska väl knata i säng strax. Lilla prinsessan har ju somnat redan 19.30 (alltså mer normal tid) så hon kanske blir tidig i morgon. 



Poserar på mommos bro.
 
Denna donna har börjat prata så himla mycket nu. Till och med gubben på kiosken förstod att hon sa Emilia när han frågade vad hon hette.
Fast just nu är 'Dumma' det roligaste att säga. Dumma mamma/pappa/fammo/vovven/bilen osv. Jag misstänker starkt att boken 'Max Potta' är boven i dramat. (Dumma pottan)

Jusja, sängen med John var det ju.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0