Tränat

Jodå. Jag tog mig iväg till gymmet idag innan jobbet. Känner mig duktig nu. Och det SKA bli fler ggr! Igår hade jag en väldigt dålig dag. Ont i bröstet-konstig känsla, nåja när det försvann tog huvud och axelvärken över och stannade hela dagen lång.
For i alla fall och handlade på kvällen, där införskaffades godis på sambons begäran, och så kunde jag ju inte låta bli att smaka. Eller jag kunde ju ha låtit bli, men valde att äta eftersom jag tyckte så synd om mig ;)

Vägde och mätte mig i onsdags så i morgon tänkte jag göra det igen. Inte för att jag stirrar mig blind på siffrorna, men jag gillar statistik. Huvudsaken i min träning är i grund och botten att bli starkare och för att kroppen ska må bättre. Självklart är det ju en bonus om den blir lite snyggare också.

Nu är jag bara hemma på rast så jag ska lägga mig ner och sträcka mig en stund innan det är dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0