Tv-möbel och soffa

Jodå. Vi har inhandlat en ny möbel, samma som i inlägget från igår. Monterat den har vi också, men det var inte det lättaste. FY! Jag blev då så grinig, en riktig surf***a. Förstår inte varför jag alltid får lust att skilja mig (är ju inte gift, men u get my point) när det är dags för att sätta ihop möbler?
Idag var jag nog för trött för att ens börja med någonting sådant, och att det var dåliga beskrivningar och delar som inte passade ihop gjorde ju inte saken bättre direkt! Inte heller att lilla fröken drog runt på alla skruvar, möbeldelar och allt möjligt. Pjuh!

Nåja, nu är det 'bara' 3 lådor kvar att sätta ihop, men det får bli i morgon. Samt städning av hela huset. Blev av med en massa förvaringsutrymme så vettetusan var jag ska göra av allt? En oktoberbrasa kanske?

Vi köpte en soffa också. Vi har ju pratat om det i något år, så nu slog vi till. Den kommer på fredag. :) En stoor en!

Nu tappade jag helt tråden, orken och gnistan. Hade massor på hjärtat som ville ut, men det försvann när John B kom och började vinka till mig.
Så godnatt mina vänner! Bättre uppdatering en annan dag.


Kommentarer
Postat av: fröken v

Du får göra som oss. ;-) När vi köpt hem någon ny möbel så ligger den i kartong i flera veckor/månader innan rätt läge att sätta ihop den dyker upp ;-) Men jag brukar glatt erbjuda mig att sköta barn o hushåll medan han skruvar.. Får komma o kika på ditt nya vardagsrum sen!!

2011-09-27 @ 15:09:35
Postat av: Sanne

Det låter rätt smart det där! Ja! Du måste komma och titta snart.

2011-09-27 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0