Bloggpaus

Ja, det ser ut som att jag haft en sådan. Har inte haft ork/lust/tid till att plita ner några rader. Mestadels stavas frånvaron S-t-r-e-s-s.
Jadå, varit rätt stressad senaste tiden. Så det får bli en månad till med 25 % arbete för att försöka stressa ner. 

Just i skrivande stund har jag stresshuvudvärk och ont i axlar och käkar. Ska försöka ta det lugnt i helg. Men E är en smula hyperaktiv då hon inte varit på dagis när hon haft feber i början på veckan, men först nu hostar hon mera. Mysko. Och inget snoreri alls :/

Nå igår var jag och bowlade med Tessan. Och lilla Sanne lyckades få 182 p på en serie :) Men slog mig i benet, och jag har ännu ont. Men kom inte ihåg om det var där jag slog mig där jag har ont. Antagligen. men hypokondrikern tänker på blodproppar o allt möjligt :S

Tänker även på moster och kusinerna som är på väg att förlora sin make/pappa. Svårt att veta vad man ska säga. Kan inte annat än skicka stora kramar till dom alla! <3


Kommentarer
Postat av: Imre

Det är inte lätt...för varken dig eller familjen J. =(



kram

2012-04-23 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0