Någorlunda bra dag

Medan Emilia var på dagis har jag tagit tag i städningen som blivit lite eftersatt i veckan. Skönt att få det gjort. Sen i samband med dagishämtning träffade vi Kusin A och hennes lilla N, flickorna fick leka på skolgården en stund innan vi promenerade hem för lite innelek och middag. Trevligt som alltid :)

Men nu är jag riktigt trött, och känner mig spänd(?) i halsen och tungan. Så det blir nog en tidig kväll.

Var till läkaren och terapeuten i onsdags, som tycker att jag ska börja jobba (arbetsträna?) om en vecka. Vetetusan om jag är redo. Det är ju bara 25%, men ändå. Jag tror jag hade behövt lalla på ett tag till. Är såpass ond, orolig, darrig och spänd emellanåt, så jag hade nog behövt det. Fast jag ska på 'the final meeting' på tisdag, med försäkringskassan, chef och läkare. Få se då hur det går...

Men ska iaf få mina händer kollade, har ju haft problem länge med dom. Så det är ju skönt ändå.

Nåväl, jag är rätt ofokuserad just nu så jag tror jag slutar här. Godnattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0