Soffhäng framför datorn

Har haft några bra dagar nu. Mycket utevistelse nu när det varit fint och varmt väder.
På fredag var vi och kollade luftballonger och slädhundar vid sjöparken. Kul. E var väldigt fascinerad av ballongerna. Väl hemma blåste vi upp de vanliga ballongerna hon fått, och gick omkring med dom, en under varje arm och sa:- Mina älskade ballonger!
På lördag var vi på kalas hos kusin J, roligt och Emilia älskade hennes nya stora speglar och myste i sittsäcken framför barntv. Hade lagt in en bild på det om jag idats hämta telen och kabeln. Senare på lördag for vi till min mammadär vii hade lite melodifestivalmys med övernattning. Sen en massa uteviselse och lek på söndag. Härligt! E provade åka skidor, hon åkte väl sisådär 5 meter innan hon var less.
Sötungen min!

I morgon bär det av till näsdoktorn, ska ta bort en plopp jag haft på nästippen i några år, troligen nån körtel-grej? På ons date med doktor och chef.

Jag har ju känt mig lite bättre de senaste dagarna som sagt, men grubblerierna hänger ändå över mig, fast jag motar bort som så gott jag kan. Ska verkligen ta upp om mina funderingar på ons.
Pratde med min nya chef idag, och hon hade förslag på ny arbetsplats som verkar ok, men känner inte ännu att jag är redo, det svajjar lite väl mycket. Men det skulle iaf vara dagtid mån-fre på ett dagcenter. Låter ju vettigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0