Något bättre

Som rubriken säger. Något bättre för dagen, trots utbrott på den lilla trotslisan, och psykbryt på bilar och bilsäten som är felställda och knappt går att rubba pga vinterhelvetet.
Ont i ryggen/sidan/magen. Vet inte om det onda i ryggen hänger ihop med magen eller ryggen. I morgon ska min doktor ringa mig iaf.

Har suttit och kollat gamla bilder, när pigan var liten. Härliga tider. Längtar tillbaka. Ska nog bygga mig en tidsmaskin.
Eller så klipper jag håret kort. I protest.
Nej, men funderar återigen på det. Känner mig som en luspudel. Men fråga mig i morgon så har jag kanske ändrat mig. ;)
Men man får se det som ett framsteg att jag ens orkar bry hur jag ser ut över huvud taget!



Bästa bilden på mig från julen. På de andra kan man missta mig för julegrisen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0