God morgon!

Sitter här och försöker vakna till. Det är jobbdag idag och jag är bil-lös. Det innebär promenad. Vilket är skönt och bra och jag behöver det. Men det lär bli mycket sånt idag. Har en upphackad dag då jag jobbar till 11, sen VC kl 13, och slutligen APT kl 14.30. Och som sagt bil-lös.
Men det får gå. Men jag stressar ju lätt upp mig. Dessutom är det ju snorhalt ute så jag får trippa försiktigt. Tog en flygtur igår så det värker lite i min bakre del. Tur den är vadderad :P

Var en snabbis på stan igår med min mor. Inhandlade då en röd vårjacka från Intersport. Såklart vill jag sätta på mig den nu direkt. Men det kanske blir för kallt nu på morgonen? Fast jag kommer antagligen svettas som en tok sen på dagen i min dunjacka. Det är en svår årstid.
Än svårare börjar det bli att klä den lilla <3 Men igår har jag tvättat galonkläder och köpt nya galonhandskar då jag inte hittade hennes. Det är dyrt att vara slarvig/virrig!

Justja, åter till shoppingen med mor. Köpte även en topp till mig från Lindex. Betalade med mitt presentkort :) Och var jag hittade toppen? På barnavdelningen :P
Känner mig lite skurkaktig som handlar där, men vad tusan. Det är ju oftast där allt fint är!
Betyder det att jag är barnslig? ;)

Nåja. Nu ta en titt i spegelen på väggen där innan promenix. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0