Helgen som gått

Börjar väl med badandet med E. Hur gick det nudå? Ja lilla fröken vägrade kliva i, stod och huttrade utanför, tyckte nog att poolen var för stor och läskig. Livrädd även i famnen. Hällde lite vatten från hinkar på mig och Jessica. Sen tog vi ett bastubad. Sedan gick vi tillbaka till poolen, då var där småbebisar och då fick Emilia mod till slut. Tror hon tänkte lite kan dom så kan jag!
Behöver jag berätta att hon sen inte ville upp ur poolen?

-----------------------------------------------------------------------

Helgen då?

Fy faan vad kul vi hade! Kom 5:a i tävlingen. På prisutdelningen (utlottningen) vann jag en skotork. Perfekt!
Men det roliga var ju dagisnivån som infann sig och dansandet. Och allt lössläppt folk. Missförstå mig rätt nu.

Tog en sväng på krogen också, men det var väl inte nån höjdare som vanligt.

Dagen efter mådde jag prima ballerina, förutom varenda muskel i hela kroppen som var ond. Såklart. Som jag dansade, och min kropp är ju direkt inte van vid sånt. Kände redan under kvällens gång lite spännigheter.
Men det var det värt. Absolut!


Kommentarer
Postat av: Anonym Kirunabo

Kul att du fick chansen att släppa loss lite och ha skoj...det borde du göra oftare. =)

Och även roligt att E har bekantat sig med simhallen...nu är det bara att låta henne börja lära sig att simma. =)

2012-05-08 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0