Kroppsscanning och fystest

Ja då var de momenten avklarade. Nu minns jag inte siffrorna riktigt men hamnade i alla fall i kategorin 'normal'. Kanon! Trodde iaf att muskelmassan skulle vara långt under medel! Nu är det alltså scanningen jag surrar om. Min metaboliska ålder blev 34, så +5 år, hmm. Nåja inte så farligt, men ska förhoppningsvis vara yngre om 4 veckor!
 
Fystestet då? Jo kan ju bara meddela siffrorna. Kul att jämföra sedan.
Armhävningar orkade jag 12.
Benböj hann jag med 55 st på 2 min
Doggies? Heter det så? Nåja gick iaf ut på att springa fram och tillbaka från vägg till vägg i lokalen och ta upp en mugg och lämna en annan. Hann med 27 vändor på 2 min.
Var helt slut sen! Pjuh!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0