Zumba

ÄÄntligen kom jag iväg på ett träningspass utanför hemmets väggar! Hade tänkt köra dubbla, med skidåkning först, men då det nästan är storm ute så skippade jag det. Men zumba blev det i alla fall, roligare och svettigare än på länge. Härligt!
 
Planen för veckan ser ut som följer
Måndag- Yoga
Tisdag- Tabata
Onsdag- Vila eller Skidor kanske ;)
Tors- Tabata/zumba kombinerat pass
Fre-Skidor? Hemmaträning?
Lör- Skidor?
Sön- Zumba
 
Haha kan bara skratta, lite ambivalent kanske? Men jag vill så mycket men tar det lugnt och känner för dagen vad som känns bra för kropp och själ. Men Mån+tis är i alla fall spikat!
 
Och morgondagens höjdpunkt materiellt är att min beställning från HM kommer! Träningskläder of course ;)

Bland annat dessa grejjor:
 
Nu natta barn innan lugnet infinner sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0