Det ekar ju här!

Oj, nu var det längesen jag uppdaterade. Men tiden (och orken) har inte funnits till. Men så är det ibland. Sen sist har jag bland annat hunnit med att bada min telefon, så den är döder. Hade en halvdefekt likadan, använder den nu men kameran funkar inte på den så det blir inga bilder då digitalkameran också är döder sen ett tag tilbaka, den dog av kross-skador. Misstänker att den tog sitt liv då den hoppade från databordet.

Emilia blir bara större och större, oväntat haha?? Nej vad jag menar är att det går så himla fort. STOPP! Lite hejd tack!

Igår när vi varit och handlat sa robert åt henne, - Nu ska vi åka hem! Och det lät verkligen som att hon sa -hjeeeeem.
Och så hör man att hon försöker säga mjauuu när vi pratar om kissekatter :-)

Nånå nu ska vi ta en tur till 'mostrarna' i malmberget.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0