Vaccinerad

Jepp idag fick jag injektionen med flunsan, för att hålla borta den riktiga. Än så länge har jag bara liite ont i armen, hoppas det räcker så tack!
Efter sticket for jag på Expo/Lekia och tittade på julklappar. Hittade en jag ska köpa till Emilia, har fått pengar från 2 håll för att vi själva ska köpa nåt åt henne. Det blir en leksakstelefon med ljud, hjul, röster som säger siffror m.m
Ska på bla Dollar-Tore i morgon med T troligtvis, då slinker jag nog även in på Lekia och köper den där fånen. Tror jag köper öronproppar till oss i julklapp också ;P

Nej, nu kallar John Blund, så det blir inga fler ord från mig idag.

Bara Natti Natti. Höres!


Kommentarer
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Tittar in och önskar dig en trevlig Fredag.

Kram Kram

2009-12-11 @ 13:09:19
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0