Spår i sand..., nej vällingen

Igår så gav jag mig fan på att börja med mina promenader igen, de har uteblivit nu ett tag. Och solen sken så jag och pigan gjorde oss klara, jaha då kom världens skur, men när den gick över gick vi ut. Hann väl gå 10 min max så kom nästa skur, blev lit blöt men sprang under e´n carport. Emilia hade ju regnskydd över vagnen iaf.
Nu tror ju jag åter igen att det är färdigregnat. JOJO, 2 omgångar till kommer störtskurar och då var vi utan möjlighet till regnskydd.
Så blöt som en katt (konstigt ordspråk) kom jag till kusin/moster J. Fick låna torra brallor :-) Fikade och hade det trevligt.

Fick börja denna dag med att städa upp en halv burk välling från köksgolvet, inatt var jag lite trött och fumlig. R var upp och sprang i natt och när han kom till säng pratade han om mina fotspår i vällingen. ;-)
Och när jag hällde upp kaffe nyss så råkade jag sätta fil i kaffet. Haha. Vilken start.



Nu blev det mycket eländigt snack, här kommer en bild från sköna Rosvik där vi var och hälsade på under Pite-resan.

Vita ben, jag? Nääää....

Kommentarer
Postat av: Linda Vestergaard

Sådana fina brillor har vi införskaffat oss till Tova med....men hur får ni dem till att sitta kvar på Emilia?

2009-07-08 @ 09:16:23
URL: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0