Greys

Jaha, då var man fast igen. Har haft greys-paus, men nu är jag på G igen!

Har väntat på tillfälle att sy om en hög kläder jag har i köket, men det passar sig inte när E är vaken med tex sladdar och gaspedaler på golvet, och idag har jag inte haft lust fast jag haft tid. Har en down-period just nu så jag har inte så mycket lust till saker...Mycket oro över min mage, har ju haft ont i den i flera år, med ett undantag för graviditeten och nu i år har det eskalerat och blivit mycket värre. Sen när R kommer hem från sin rygg-utredning ska jag uppsöka läkare. Bävar.

Hade massor jag skulle plita ner, men nu blev jag tom i bollen. Choklad och tv nu. Hejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0