Snö på backen

Jag vet inte riktigt när jag och pigan vaknade, kan ha vrit redan halv 6? Jag tog henne till min säng och försökte söva om henne, men det gick nog sisådär men jag har då halvsovit tror jag tills hon blev för vild.
Jag somnade redan halv 10 igår, fast sen vaknade jag före 12 igen, i samma veva var det matdags för lillan och så hade inte Maja kommit än, hon kom halv 1 från brottningstävling i haparanda. Jag gick och sov kanske halv 2 igen. Till en början hade det gått kanon, hon vann men så började det tjafsas och det blev om-match och motståndarinnan gjorde nåt trix så Maja har superont i axeln, så jag gissar det blir akuten idag. Hon fick treo när hon kom hem och har somnat vid halv 3 sa R. Bra att hon kunnat sova iaf.

Nåväl när vi steg upp ur sängen och tittade ut så var det vitt på backen. Emilia pekade ut genom fönstret, men jag vet inte om hon såg att det var nåt konstigt. Kanske.

Funderar på allvar nu att fara till läkare med min mage, har ju ont då och då (ganska ofta) på vänster sida nedanför revbenen nånstans. Jag har ju haft lite ont i flera år, men under graviditeten var det borta, sen i våras kom det tillbaka, sen i sommar har det varit som värst för att sen bli lite bättre, men nu känner jag igen oftare, fast inte så intensivt.
Ringde VC i somras men då pratade jag med en kvinna, och då kom vi fram till att det kanske är kost och kaffe, men visst kan det påverka, men blir ju orolig, för NÅT är ju inte riktigt som det ska. Och nu när jag har Emilia är jag ju nojjig över att nåt ska hända mig. För övrigt tror jag ontet blir värre när jag stressar/mår mindre bra, men jag vet  inte...Suck!

Åh, vad trött jag blev nu. Vill sova, Maja och R sover och pigan stökar med sina leksaker, försökte få henne att sova nyss då hon verkade trött, men inte då.
Kanske snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0