Borta bra...

Ja, då har vi kommit hem från våran långtripp ;-) till malmberget. Vi har ju som sagt varit hos mamma/mormor i helg. Myst och grejjat i huset och med (o)djuren då.

En viss liten donna jagade glatt efter katterna, men dom var inte lika glada. Undra varför?!

Nu ser lgh här ut som ett bombnedslag, men det får nog vänta tills i morgon, för jag tänker ta det lite piano och fixa lite med några smycken, jag och Emilia ska på tidig morgonprom till patienthotellet och träffa min farfars syster som beställt boksmycken till sina döttrar och svärdotter. Hennes gubbe ska på röntgen i morgon, då passar vi på att göra business.

 
Vilken sovstil, den jag skrev om igår


Kolla vad jag hittade på Coop för 49:-, råsnygga!


Detta är boksmycken för den som inte vet. Pinnen sätts in i boken och hänget hänger ner efter bokryggen. Snyggare bokmärke får man leta efter ;-)

Nej, nu ska jag göra i ordning lite te, kika lite bloggar sen blir det smyckesfix.
Tjing!
//Sanne


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej. Du har en jätte söt blogg :)

2009-09-20 @ 22:01:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0