Fixar och grejsar

Här har vi myst och tittat en skitdålig film iofs, men karrat var gott. Räddade kvällen. Haha. Nu har jag laddat mobilen med lite mer Lisa Ekdahl och Erik Hassle inför Ikea-resan i morgon. Ska bli kul, men har lite separationsångest när jag ska vara borta från pigis så länge. Jag vet att hon kommer ha det bra men ändå.

Min fina böna som kan gå 6-7 steg själv! Och nu har hon 8 tänder! (veckans skryt)

Höll på trilla av stolen i morse när jag skulle gå och inspektera kontot. 42 kronor fanns där. WHAT? Idag skulle ju föräldrapenningen komma. Trodde jag då. Men sen efter lite efterforskningar kommer den på måndag. Tur att jag hade lite på sparkontot, annars hade Ikea-resan varit hotad. Ja, då hade det ju inte blivit av alls. Hemska tanke.

Näpp, nu ska jag hoppa i säng. Hoppas jag kommit ihåg att förbereda det mesta nu. Fast bussen går först 8.15 så jag hinner ju på morron. Lär ju vakna senast halv 7 ändå. Men ställer ju klockan, för det skulle ju vara typiskt om Emilia skulle ta sovmorgon just i morgon.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0