Full rulle

Åkte hemifrån redan 10 i morse. Till mampa för att utfodra en massa odjur i både fyrbent och flygande form. 7 stycken totalt. Gumman sov gott i gammelvagnen. Det blev storhandling på Konsumhallen, ett paket lätt och lagom och fyra päron.

  Här är några

Hem vid 13-tiden och busade och städade lite.  14.30 somnade skönheten. Men när E & E med föräldrar kom kl 15.00 var det slutsovet. Men det hade jag ju räknat med. HUR kul är det att sova när man har buskompisar i huset?
Min E fick 2 stora kassar med kläder och skor. Mycket fint. Tack tack!

Jag har rensat lite i garderoben igår och idag (min), skickade med det mesta till p-vaara, skönt att bli av med lite. Nu 'behövs' påfyllning. Haha.
Jag hade ju gärna köpt lite längre tröjor som man kan ha leggings under, men det blir ju happis-resa nästa lördag så då blir det ju annan shopping.

I morgon blir det iaf en tur till Jive med M, vi ska kolla 'bad hairday-mössor'. Not for me. Men kaaanske jag råkar handla nåt annat? Barnbidraget kommer ju i morgon. Hoho. Nä, det blir nog inget för mig.

Hade behövt sälja lite juveler. Gjorde lite igår, före det var det ett tag sen. Men jag tycker ju alltid jag har för lite/fel material.

   Lite av det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0