Måndag

Jag gillar måndagar, när vardagen åter är tillbaka. Men fråga mig igen när jag börjat jobba igen, kan inte garantera samma tycke då.

Idag blev det ju en tidig promenad. Kl 09 gick vi iväg, lagom till Emilias första tupplur, träffade farfars syster för lite business som jag nämnde i förra inlägget. Efter det kilade vi till Anneli och Nova för lite lunch och umgänge. Alltid lika trevligt. Sen till tupplur nr 2 gick vi ut på en prommis tillsammans. Skönt väder också! Så det har blivit säkert 2 timmar prommisar för mig idag. Känns kanon.
Sen gick vi allihopa in till oss för lite mera mat åt småttingarna, samt mammorna. Och så ut igen på stan, Lindex (hittade ingenting) och Ica, hittade lite mat. 

Emilia har inte sovit alls sen typ 13-14 tiden så hon var lagom glad när det led mot kväll. Hon stupade utan ett pip 19:23.

Funderar på att gå på öppen lek i morgon. Fast jag har ju líte bacillusk-skräck nu när gris-sjukan också florerar.  Men det hade varit så roligt att gå dit. Får se i morgon, hur det passar med sovningar m.m

Hejsvejs och nattinatt. Blir nog en ganska tidig kväll. Så säger jag ofta, men det ÄR ju så skönt att få sova ut lite. NÅGON är ju rätt morgonpigg.

 <- - - NÅGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0