Dålig uppdatering

Jag har arbetat 6 dagar av 7 denna vecka så jag har varit rätt trött. Men nu känner jag mig lite piggare. Kanske för att jag vet att jag är ledig i morgon :) Då blir det lucia på dagis, mysigt. Tyvärr missar jag julfesten där när jag jobbar på onsdag. Buhu. Måste iaf på dollar och leta julklapp, alla barn ska köpa en julklapp för 20:- så kommer tomten med paket. Ska kolla lite annat där också. På dollar.

Skulle ju inte köpa julklappar åt alla vuxna i år, men kom över en bra/fin/rolig grej, så jag kunde inte låta bli. Hihi. Inget stort, men iaf.
Men Emilia skulle ju ge foton på sig själv till några, men hon såg ut som en junkie så dom skippar vi. Dåligt att dom fick fotas så jäkla sent (11/11), så fotona har inte ens kommit. Har bara sett på dagis deras ex. Så hon skulle ju aldrig hinna omfotas :( Buhu igen.

Tur jag har hunnit få min julklapp redan. Kanske får till nåt själv ;) Kan ni gissa vad jag fått?



Emilia och Pelle läser Alfons-boken.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-13 @ 07:43:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0