En dag kvar

Bara en dag kvar att jobba, sen är det 5 dagars ledighet! Jihoo!

Har suttit hela kvällen (känns som det) med ett halsband till mommo som fyller 70 år på juldagen. Hon hade vissa önskemål och har försökt gå efter dom men jag hade som vanligt köpt för lite pärlor. Dumsnåla jag. Nåja det blev ju nåt till slut.
Nu ska jag stansa in en kusins namn på en bricka, sen sängen. Klockan ringer före fan i morgon igen, tänkte försöka komma i säng i tid, men det skiter sig oftast.

En annan sak som sket sig var julklapparna till de vuxna-generation näst äldst, när jag väl fick hem skyltarna 'Hem ljuva hem' var 2 av 3 skitfult gjorda, slarvigt och med avskavd färg. Bottenbetyg för miniskunk.se
Isch!
Men idag hittade jag en jättebra julklapp till fammo & faffa på EM. :) Så nu är jag typ klar med det. Klapparna alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0