17 februari 2010

Usch vad dagarna går fort nu. Redan 17:e februari! Vi skulle ut på Dollar och Coop hela familjen förutom M som är i skolan då. Men Det blev lite sent och Emilia behövde sova inom kort så R fick åka själv. Ganska skönt att vara själv hemma, och när E sover dessutom. Har diskat undan i köket (ja, var diskar man annars? i badkaret? om man haft ett...) fotat lite av emilias gamla kläder som ska läggas ut på tradera. Men det blir på några dar, väntar att folket får lön.

Jag har inget planerat idag, tar det bara piano. Igår var det en hektisk dag, nåja lite iaf. Öppen lekis på fm, sedan på coach-träff. Men saken var den att jag hade så himla ont i huvudet hela dagen lång. Först efter 3:e koffein-bamylen började det ge med sig. Idag är en bättre dag.

Hade tänkt pärla lite nu när pigan sover, men nä, ids inte plocka fram, helst inte nu när köket är så städat. Jag önskar mig ett hobbyrum!


Bjuder på en bild med lite bus, där även fagra jag är med :)

Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:23:35
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0