2 februari 2010

Hade glömt bort att jag skulle kolla Olycksfågeln-filmen på svt play. Men kom på det idag, lämpligt eftersom den tas bort kl 23.59 inatt. Så det blir nog min sysselsättning senare när lillgumman är i säng, och lugnet har infunnit sig.

Går omkring och är småirriterad mest hela tiden, men jag ska inte gnälla. Just nu tror jag att jag har socker-abstinens. Har ju ätit rätt mycket med sådant innehåll senaste halvåret, men nu får det vara bra med det!
Visst, kul att tvillingarna vuxit, men detsamma har ju magen. Haha, provade en gördel eller vad dom nu kallas på Lindex idag, visst såg silhuetten slankare ut, men man hade inte kunnat sitta, och stängningen syntes igenom de 2 tröjorna jag hade på mig. Så det var inget för mig. Tror jag kör på en liten livsstilsändring istället.

Synd att jag inte jobbar åt kommunen, då hade jag ju kunnat träna på badhuset gratis. Nu har jag bara råd med promenader.


La en liten beställning på HM idag. Snygga billiga linnen! Både till mig och M. Emilia fick en sommarklänning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0