6 februari 2010

Idag har vi varit en vända till byn. Det blev ju inte precis som jag tänkt mig...
Men nog var det väl kul ändå.
Skönt att vara hemma, är glad att vi inte stannade. Jobbigt med E att sova utan spjälis, eller jobbigt för MIG att få henne att somna i vanlig säng. Vi har ju en resesäng i stugan (och en i stan hos min mamma), men det är ju inte skottat dit- till stugan alltså. Och kallt i morbrors hus om vi sovit där. Brrr.

Blev en tankini-bikini rikare under resans färd. Min mommo hade beställt nånstans ifrån, men den var alldeles för liten åt henne. Bra åt mig dock. Kanske man törs ta en badhus-tur snart med Emilia. :-)

Det blev förresten inget med min fundering på att bara ge vatten åt damen på natten, hon får välling ännu. Jag vet att man måste vara envisare och konsekvent, men jag orkar inte just nu. Men det vore ju bra att få sånt ur världen medan man är hemma och arb-lös.
Äh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0