Verkligheten

Nu är allvaret och nosar mig i hälarna. Var och skrev in mig på arbetsförmedlingen igår. Usch. Jag vill ju bara vara hemma med min bebis, gärna med en fet lön ;). Har sökt jobb till LKAB också. Ska knata in till vakansen också och anmäla mig som tillgänglig. Läskigt.
Fast samtidigt är det nog bra för mig att göra nåt annat, men ändå. Vill inte ut ur bubblan och in i verkligheten.

Idag var svärmor och hennes väninna hit och drack lite champagne och martini, de skulle på sväng. Vad sugen jag blev på lite fest efter att sett dom fina och glada. Nåväl, en vacker dag ska väl jag också få svänga mina lurviga.

Nu ska jag titta lite Private practise och smaka lite champagne. Skål. :-) Eller så tar jag fram min virkning. Ja, jag lovar jag är 25, inte 75. Men sån är jag. Take it or leave it.

Hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0