7 mars 2010

Fått lill-bönan i säng för en stund sen. Blev lite senare läggning idag, eftersom vi varit till svärmor och ätit palt (LCHF-vänligt värre!) men gott var det. Jag lovar. Och sen lånade jag och Emilia badkaret, det var skönt. Det är inte varje dag man badar badkar. Det var väl ungefär ett halvår sen sist.


På tal om mitt LCHF:ande, har ju verkligen fuskat i helg, har inte dåligt samvete, för jag vet att jag ska sköta mig nu igen. Men saken är den att jag redan känner att fusket inte får mig att må bra i magen som är uppsvullen. Fast å andra sidan tror jag ju inte att jag bör äta fetare mat pga mitt andra magonda-vad det nu är? Nåja, det får gå ändå, så det så.

Åh, längtar till den dagen jag kan ta en egodag och åka till luleå och shoppa lite. Bara vi får ordning på ekonomin. Var och kikade på Tradera, det går bra där. Haha. Bumbostolen har gått upp typ 400% av det jag gav för den. Och det är 4 dar kvar...Jihoo. Visst det tar mig inte till luleå, men vi får mat för några dar. :)

Ska kika lite på Wallander nu. Hejhej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0