Onsdag 19 maj

Sovmorgon till 8.30. DET är inte varje dag. Lallat på härhemma på fm.
Sedan stack jag iväg på en promenad själv, kom hem slängde i mig lite mellis sen gick jag och Emilia och hälsade på 'moster' J. Det var så längesen. Roligt som alltid.

På vägen till Jessica tog vi den nya (för oss) sulkyn och mitt på storgatan kom jag på att fälla ner grejen där emilias ben är, så hon skulle sitta bättre, men hennes fingrar kom i kläm. Stackars liten skrek i högan sky och jag fattade ingenting. När jag väl fattade vad det var som hänt trodde jagh nästan jag brutit fingrarna på henne. En stor grop i fingret. Men det gick över efter en stund. Lilla älskling...

 Nu är det natta-tajm så ska sätta lillan i säng, sen kanske pilla på pärlorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0